poniedziałek, 17 września 2012

PROLOG "nie spodziewałam sie..."

Prolog
Nazywam się Alice Jack. Od dzieciństwa mieszkam w Londynie. Mam 18 lat. Studiuje anglistyke na Oxfordzie. Tak wiem szok najlepsza uczelnia w mieście. Od zawsze jestem kujonka chodź to nie znaczy ze nie lubię imprezowac. Kocham się uczyć i imprezowac w kazdy piątkowy wieczór. Tak samo jak dziś. Wybieram się z przyjaciółka Elen i z moim chłopakiem  na imprezę do jednego z najlepszych klubów w mieście. Będziemy świętować z Tedem nasza rocznice. To już trzy miesiące od kad jesteśmy razem. Bardzo go kocham i nie wyobrażam sobie życia bez niego. Wróciłam z zajęć prosto do domu by muc przygotować się na imprezę. Mieszkam w dość bogatej dzielnicy Londynu. Moi rodzice kupili mi dom. Mieszkam w nim sama gdyż oni wyjechali do stanów maja tam świetnie prosperujaca firmę. 

  Na nocny wypad postanowiłam złożyć krótką beżowa sukienkę. Na to granatowa marynarke i szpilki tego samego koloru. Dotego pare dodatków. Włosy rozbuściłam i potraktowałam je lokówką.  Zrobiłam mocniejszy makijaż. Na zegarze wybiła 19.30 postanowiłam zamówić taksówkę która miała zawieść mnie do klubu gdzie miałam spotkać sie z Elen i Tedem strasznie żałuje ze nie będzie z nami Alex ktora pojechala na wekend do dziadków na wieś szkoda z nią zawsze są najlepsze akcje znamy sie od przedszkola. Rozumiemy sie bez słów. Jestesmy dla siebie jak siostry. Taksówka przyjechała po dziesięciu minutach. Przywitalam sie z kierowca i podałam adres klubu. Droga minęła szybko. Weszlam do środka było już pełno ludzi zaczęłam szukać znajomych twarzy lecz zobaczyłam coś czego wolała bym nie widzieć na środku parkietu... Ted całował sie z Elen. Łzy spływaly mi po policzkach niszcząc mój starannie położony makijaż. Nie mogę w to uwierzyć czy zawsze jak zacznie mi sie coś układać to musi sie to szybko spiepszyc. Szybkim krokiem Podeszłam do Teda i przywalilam mu z całej siły w policzek. Widać było zdenerwowanie na jego twarzy kiedy mnie zobaczył 
J: NIE SPODZIEWAŁAM SIE TEGO PO TOBIE. NIE SĄDZIŁAM ZE JESTEŚ W STANIE ZDRADZIĆ MNIE A CO GORSZE Z MOJA PRZYJACILKA
T: to nie tak jak myślisz
J: tak to niby co było
T: to nic nie znaczący pocałunek
E: NIC NIE ZNACZĄCY POCAŁUNEK PRZECIESZ MOWILES ZE MNIE KOCHASZ I ZE ŻUCISZ TE IDOTKE DLA MNIE
J:MÓWIŁ CI ZE CIE KOCHA? CIEKAWE KOMU JESZCZE. WIESZ CO TED Z NAMI KONIEC A TY- wskazalam na Elen- NIE JESTEŚ JUŻ MOJA PRZYJACIÓŁKA BRZYDZE SIE TOBĄ-wykrzyczalam jej to prosto w twarz po czym przywalilam jej z liścia i odeszlam w stronę baru. To najgorszy dzień mojego życia. Straciłam dwie wazne osoby w moim zyciu ukochanego chłopaka i przyjaciółkę czy moze byc jeszcze gorzej. Usiadlam przy barze i pilam drinka za drinkiem w głowie już mi szumialo kolonie usiad jakiś chłopak nic z tego sobie nie robiąc zamówiłam kolejny drink. Dalej nic nie pamietam film mi sie urwał.
________________________________________________________
I jak podoba sie?!???! Czekamy na wasze opinie.

1 komentarz: